måndag, september 28, 2009

Lilla My

Ikväll fick jag veta att en gammal klasskamrat till mig, kallad J, hittat en liten kattunge som kallas för Lilla My, 6 veckor gammal och övergiven. J sökte efter någon som kunde erbjuda Lilla My ett hem och jag gjorde ett upprop på hittekatter.ifokus. Har aldrig själv varit med om att ett sådant här ärende ordnat sig så snabbt som det gjorde ikväll! Lilla söta My får komma till M här i Linköping och jag vet att hon kommer få det såå bra där. Givetvis ska jag hjälpa till med så mycket jag kan, det kan kännas skönt att få lite stöd när det rör sig om så små ungar!

Lilla My finns i Jönköping och det passade så bra att jag faktiskt ska dit imorgon och stanna över natt. Kattungen får då mellanlanda hos mina föräldrar och mig över natten och sedan åka till Linköping. Nu har jag inte frågat om det går bra att ha kattungen där över natt men jag tror inte mina föräldrar har några invändningar...

Uppdatering kommer så fort jag fått Lilla My och pratat med hennes upphittare!

1 kommentar:

jessica sa...

Men dom e ju för söta