fredag, november 20, 2009

Manikyr

Idag har det återigen gosats och för första gången fick Sessan manikyr/pedikyr. Det var inga som helst problem med att klippa klorna, behövde dock lite hjälp till baktassarna eftersom hon inte ville vara still med bakbenen. :) Efter klippningen blev det pälsborstning och det tyckte hon verkligen om! Hittade inga tovor och hon fällde inte så värst mycket men en liten pälsboll blev det allt. Trodde definitivt INTE att jag skulle klara av att klippa hennes klor själv! Tittade lite i öron, ögon och näsa och det såg finfint ut. Munnen har jag inte vågat mig på ännu, kanske att jag provar lite senare under dagen.

Så himla kär jag är i henne. Idag låg hon på rygg i min famn och blinkade mot mig med hennes enorma ögon samtidigt som hon pratade med mig. Och det ska vara en skyggis det!

1 kommentar:

Maggan47 sa...

Hon är verkligen vacker, och vilken härlig päls, och att du får klippa klorna på henne, min Felicia som bott här sedan 03, jhar jag fått klippa 1 framtass på, sedan blir hon hysterisk, också fd hemlös
Maggan47