onsdag, oktober 28, 2009

Sessan, min älskade raring

Ikväll har det skett enorma framsteg!! Började med att Sessan nosade på handen som vanligt. Men så började hon gnida och stryka sig mot handen och riktigt njuta! Försiktigt började jag klia henne bakom örat och hon låg kvar till min stora förvåning. Klappade på huvudet, under hakan, kollade i öronen... Ropade på sambon som kom - Sessan låg fortfarande kvar! Sambon börjar också klappa henne och Sessan riktigt njuter och blundar. Vi klappar henne på ryggen, längs med sidorna, på huvudet, bakom öronen, under hakan. Så sa jag till sambon att jag skulle vilja testa att lyfta henne men jag satt så dumt till och vågade inte röra mig av rädsla för att hon skulle få nog... Sambon testar istället och LYFTER UPP henne i sängen! Väl där fick hon nog och stack men oj oj oj oj oj.... Vad lycklig jag är. 6 månader har jag väntat. Och det var värt att vänta så länge! För jag har fått gosa med Sessan!

Inga kommentarer: