söndag, juni 21, 2009

Kvällspromenad i lägenheten

Idag har vi haft besök hela tre gånger! 2 planerade och ett spontant. Det har verkligen varit fullt hus.. Men roligt!

Tyvärr delade inte Sessan min glädje, och det kan jag förstå. Många nya människor, dofter och röster. Och till de flestas besvikelse så valde Elsa & Leia att spendera hela tiden inne i bolådan och sova. Har aldrig sett de sova så länge under dagen, kanske att de jävlades lite? ;-) På kvällen gick de däremot ut i köket en gång var och jag roffade åt mig Leia en liten stund.

När alla åkt hem och det lugnat ner sig lite så var de naturligtvis pigga som lärkor.. Busar med varandra, leker med bollar, provsmakar vatten och sand. De har också börjat försöka hoppa över "stols-pinnarna" istället för att krypa under eller kravla sig över... Som jag skrattat ikväll! Smyger iväg från filmvisningen i soffan titt som tätt och blir istället sittandes långa stunder i köket.

Nu upptäckte jag Sessan i hallen, och självklart var både Elsa och Leia med! Elsa försvann in i sovrummet och jag fick försiktigt mota henne mot hallen igen, känner mig inte så trygg med att ha dem på andra ställen än i köket. Men en liten kvällspromenad fick de minsann!

Inga kommentarer: