onsdag, maj 13, 2009

Måste bara få säga hur roligt det är att just DU följer denna blogg! Tack för alla uppmuntrande ord. Det gör att man blir mer motiverad till att fortsätta! Älskar kommentarer, så skriv på!

Nu har det inte kommit upp någon ny bild på Sessan på ett tag och det börjar väl bli på tiden att "smycka" bloggen med denna skönhet! Som jag tidigare nämnt så har tiden inte riktigt funnits till men jag ska försöka få upp lite nytt antingen ikväll eller under morgondagen.

Sessan har inte ätit så mycket idag och jag funderar på om det kan vara dags NU..... Men det vet jag såklart inte. Det kanske finns bebisar i köket imorgonbitti?

I övrigt har det inte hänt så mycket mer, Sessan sitter i köket och fräser åt tvåbenta men fjäskar för fyrbenta............. Det borde vara tvärtom, det är ju jag som ger henne godsaker och mat men det är de andra fyrbenta som försöker ta den ifrån henne!

1 kommentar:

Catfoot sa...

Hihi...Du är farlig tvåbent varelse...Det är bara fyrbenta som är snälla..det vet ju både du å jag,eller hur???...Å det vet Sessan...Men hon inser nog att du tillhör den skaran tvåbenta som är snäll..
Hoppas att hon snar vill bli mamma, lilla sötisen..
Kram