lördag, maj 02, 2009

Söta lilla Sessan tycker att jag är jätteläskig..

Vad är det där? En kamera? Heeeeeej!

Nu har jag bestämt att hon får heta Sessan eftersom hon är så prinsesslik! Kanske inte just på denna bild men en prinsessa, det är hon. Dessutom gör inte min kamera henne rättvis. Att hon har en tovig päls syns ganska så tydligt här, pälsen är helt huller om buller.

Jag skulle vilja se henne röra mer på sig, är ju omöjligt att se hur hennes kropp ser ut när hon ligger ner. Skulle också vilja se lite mer bebisrörelser.

Under natten hade hon inte ätit någonting men jag testade med lite Mjau mjukmat och då provsmakade hon minsann! La även upp lite Kitekat i sås, portionspåse, och där har hon slickat i sig det mesta av såsen. Med andra ord, när hon blir hungrig och slappnar av så kommer hon även att börja äta ordentligt.. Det är vad jag intalar mig! Lådan har hon heller inte besökt men har hon inte ätit något så är det väl inte så konstigt..

Har idag fixat ett annat torrfoder samt annan mjukmat och även ett litet akut-kit med mjölkersättning ifall något skulle gå på tok när bebisarna behagar dyka upp.

1 kommentar:

Katterna på Katthemmet Kompis sa...

Vilken fin prinsessa! /Tass, katterna på Katthemmet Kompis