torsdag, maj 21, 2009

Tror allt är klart nu

Det blev tre bebisar men tyvärr hamnade den sistfödda ungen i katthimlen.

Första bebisen kom 20:30 och den är svart/vit (mest svart)
Andra bebisen kom 21:30 och den är vit med svarta fläckar. Svart huvud.
Tredje bebisen kom 23:20 och den var svart/vit (mest svart) Denna lilla sötnosen ville inte vara kvar utan gick över till katthimlen. Jag har sorg i mitt hjärta för jag försökte allt vad jag kunde att få den att andas.. Jag vet inte om den varit död länge, jag tyckte mig se sparkar i magen när bebis nr 2 var född. Och då är ju givetvis min tanke - hade jag kunnat göra mer? Skulle jag fått bort Sessan tidigare och haft en större chans att få igång det lilla livet, lilla ängeln? Jag är av känslig karaktär och det gör så ont i hjärtat på mig. Lilla ängeln ligger invirad i en handduk i en påse utomhus, i kylan. Och JA, jag vet att den inte känner någonting, men jag mår så himla dåligt av att den ska ligga därute helt ensam och kall.. Jag må vara blödig men sån är jag. Åh vad jag önskar att den kunde leva! Åh vad jag önskar att mina tårar kunde ta slut.


Sessan är skitarg på mig och fräser från bolådan så fort jag kommer in i köket. Var tvungen att bädda rent i bolådan innan och då hade jag inget val än att få ur henne ur lådan och lämna sina ungar. Det var inte populärt kan jag säga...

2 kommentarer:

catfoot sa...

Grattis till småbebbarna...Sov gott lilla kisseunge,.....Här missade man allt, eftersom vi fick främmande,...
Du gjorde allt du kunde Lina, tänk inget annat...Nu väntar vi på bilder på mamma å barn..Kram till dig Lina...Puss lilla Sessan..

Mamma sa...

Ja livet är orättvist ibland:(
Men ven kan bestämma över liv o död? Ingen!
Du gjorde va du kunde för det lilla livet.Tänk på att om du inte hade tagit in henne och hon hade fött i skogen istället så hade bebis nr 2 kanske också varit i katthimlen:)
Du gjorde vad du kunde men så känns det när man har ett stort hjärta för djur:)
Puss på dig å grattis till bebisarna!!!