måndag, maj 04, 2009

Några bilder

Alli tycker mer om bolådan än Sessan..
(men gud så dammigt det är runt elementet!!!!!!)

Mmm, upptagen med tonfisk.. Då ser man inte den läskiga kameran!

Ja, ibland blir man trött efter maten.

Sessan är lite avvaktande med kameran i närheten.


Jag vet att bildkvaliteten är rätt så dålig men det är svårt att få till bra bilder när hon håller till i på de ställen där det inte finns så mycket ljus. Dessutom har jag svårt för att komma nära, vill ju inte tränga henne i onödan.

Inatt pep hon bara en liten stund precis när jag hade släckt, minns inte att jag vaknade under natten p.g.a. henne. Hoppas hon håller sig lugn inatt då matte ska till jobbet tiiiiiiidigt..
Det blir "husse" som får hålla koll på henne under dagen. Jobbar inte så långt från hemmet så skulle det vara något så kan jag säkert ta mig hem ganska omgående. Men husse får kolla till henne lite då och då tills jag är hemma igen.

2 kommentarer:

Malin sa...

Men så söt hon är :) roligt att hon får lite sällskap ibland :)

Lilla Sessan

Kram

catfoot sa...

Å sötis..Kan du inte få dina små snart...